You are everything I need and more.

Jaha, då var det bestämt då. Bye bye katrineholm, hej eskilstuna. =)
Ska bli så jävla underbart att komma härifrån ett tag ska ni veta. Kommer sakna mina vänner självklart och min familj, men de är en timmes bilfärd så de är ju inte så långt direkt. Och ett bra tillfälle för er att komma iväg o festa o så någon annan stans, den här hålen blir fett tråkig i längden. :P

Och jag är ganska säker på att jag kommer tillbaka hit. :) Behöver bara ifrån allt ett tag.

Lycka! Men samtidigt, nu blev de så självklart att flytten blir efter sommaren, så då börjar modet svikta lite. Men fan vad jag ska klara det ;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

det kommer bli toppen!

Postat av: Cissi

Det kommer bli jättebra Emma. Kommer sakna dig med men det är ju inte så långt emellan. Så kan man komma och festa i e-tuna =)

2009-05-16 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback