forget about you.

Klockan går sakta. Känns som att den står still, tycker klockan kan närma sig nio så att jag kan gå ut med ziza och gå och lägga mig....

Pratade med pappa förut, verkar inte behövas som kalasvakt i helgen så blir väl kvar i Eskilstuna, kommer krivera, hoppas någon snäll själ vill komma och hälsa på.

Känner mig tom... Jag har ont i huvudet oxå. Har ingen annan att gnälla för så får bli i bloggen. :P



Har så mkt funderingar över allt. Ett stort problem med mig, tänker så mkt tillslut vet jag inte vart jag började. Och som Mackan sa "En liten sak blir ett enda stort världskrig för dig" Sant, även om de han tycker är lite inte är de för mig, hade jag inte haft de jag har i bagaget så hade de kanske inte vart så mkt för mig men nu är de de, de är ju inte bara de som sas som är något utan de blir mkt annat för mig oxå. Större funderingar, som vad är meningen med saker o ting?

Och en annan sak han nämnde då vi prata var att han tycker att så fort de händer nått så ger jag upp och flyr, som tex med de här med att flytta hem. Ist för att kämpa och ta tag i det, men jag menar nu handlade de ju först om ekonomin som jag inte får ihop, men efter mitt beslut kom jag ju underfund med att jag kände mig ensam oxå, men de är ju inte den största anledningen till varför jag flyttar tillbaka. men ärligt så saknar jag ett liv, mina vänner. Kunna göra saker spontant, ist för att sitta här och ruttna i min lägenhet.

Men nu funderar jag mkt över min katt, ska ringa Eivor imorn och fråga men jag tror starkt att jag får ett nej där. Jag vill inte göra mig av med honom, någon som har förslag? Nog för att Lina sa att hon kunde försöka, men hon har redan 2 katter, ska de trängas i en 1:a då?

jaja, nog med funderingar för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback