helgen

Jaha, då har även denna helg snart gått då.

Fredagen: Tenta, gick skit. Blir mest sur på läraren som säger en sak och gör en annan :( Sen iväg till pagoden och sa upp lägenheten, så hem till en sovande markus. Gjorde oss iordning och for iväg till Katrineholm. Lät Tyson och Ariel leka lite men arial var mest grinig. Så kaffe på de, så for M iväg och jag hjälpte mormor med lite ärenden, sen hem, käkade lite mat med mamma, gerhard och mormor. Sen kom Jessica, vin och en massa snack. B.l.a. om skillnaden mellan killar och tjejer, fan så vi skratta. Och grannen som de tog 5 min av att försöka komma in, hitta rätt nyckel och inte ens de lyckades, dörren öppnades tillslut innifrån. Haha illa att vara så full.

Lördagen: Upp tidigt och for iväg till Örebro med pappa, casper och Hugo =) Fick mig en stickad halsduk och mössa av syster =) Så fina så. Används flitigt nu kan jag säga. Sen hem, käk med mamma, gerhard och mormor, världens lyxmiddag, förrätt, varmrätt och efterrätt, öl o grogg på de, sen dusch o fix, for iväg till jessi och sen vidare till ciissi. Så trevligt så. Och så statt. Ingenting speciellt, rätt dåligt med folk faktiskt.

Söndag: Sov, sen iväg till fia på kaffe sen till emma o drack en till kopp, och sen hem, käkade mat med mamma, gerhard och mormor. Sen for jag iväg till Linköping. Fått mig ett glas vin och blivit serverad mat, så klagar inte alls :P Bättre än så kan man inte få de. Haha Sitter här nu framför varsin dator i vanlig ordning, ska väl försöka få i mig lite chips o dipp (var hundra år sedan) sen blir de nog sova ganska skapligt. :P

Ne, inte tid med de här nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback