jävla skit.

Igår for jag iväg på lite äventyr :) skönt att vara ensam en söndagkväll för en gångs skull, blev någon tecknad film, vad den nu hette, men bra var den. :P Sen public enemy. oxå bra, men såg aldrig slutet då ögonen började gå i kors. Haha. Ja jag kan inte få nog, saknar redan :(

Ja, klockan 6 imorse åkte jag hem till k-holm, trött som fan. Vaknade aldrig till liv häller. Skjussade ariel till dagis och mamma till jobbet sen skjutsa gerhard hem mig till etuna igen och jag slockna på soffan några timmar, så skönt så.

Promenix med ziza sen till apoteket, kostade lite mer än vad jag väntade mig så nu är jag i princip luspank, bra där, bara början på månaden :(

Ja, och för de andra undrar jag vad i helvete jag gett mig in på, jag vill inte bo här. 2 år och 2 månader kvar, jag kommer gå ihjäl. trivs inte för fem öre. Hjälp mig någon! Någon som vill ha mig, en hund o en katt som inneboende?

Och inte ett skit på tv häller, sova ist kanske. Ge mig lite positiv energi! Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Om jag inte hade mina katter så hade du gärna fått bo hos mig.

2009-11-02 @ 20:21:38
Postat av: emma.e

tack cissi :)

2009-11-02 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback