onsdag

Jahapp, idag har jag städat och pluggat, de går väl framåt men mycket kvar endå. Men jag ska fan hålla de jag sagt, fredag ska jag vara klar.

Ringde vårdcentralen imorse, men nya riktlinjer, får ingen hjälp med min hals om jag inte har feber, vilket jag inte har. Men att jag dras med förkylning hela tiden spelar ingen roll tydligen. Glömde fråga om jag kan träna, för jag vill verkligen börja igen, forma kroppen lite :P Jaja, de går väl över så småning om och jag tänker träna endå, får jag hjärtmuskel inflammation eller nått så skyller jag på att jag inte fick någon hjälp.

Imorgon är de tvätt, viktväktarna och plugga sen på fredag bär de av hemåt igen. Tar nog tåget vid 12.09 så man är hemma skapligt. =) Hoppas på att helgen slutar bättre än förra.

Ja, de var väl allt för mig idag. Tittar på Greys, plugga, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback