söndag

då börjar denna dag lida mot sitt slut oxå då. Ska bli så skönt att sova, jag älskar att sova nuförtiden. =p

Började med att jag inte klev upp förnst vid 13.00 ungefär, gick bort till fian på kaffe. En massa snack om allt och inget i vanligt ordning, sen vid 16.00 var de käk hos mormor, pizza :D De va mums.

Så hem och började plugga, skrivit och skrivit men inte alls nöjd. Aja har gjort lite tills seminariumet imorn iaf så har jag ju en vecka till på mig att finslipa. Hemtenta vecka, då gör man inget annat än att plugga veckan framåt då. Men har bestämt mig för att jag ska vara klar tills på fredag, med ev småändring under helgen men de mesta ska vara klart.

Kommer ju vara hundfri under veckan så behöver ju inte ta mig utanför dörren om de är så, jo en sak som måste göras, tvätta. Missade ju tiden idag.

Ja, vad har annars dagen innehållit, lite tjaffs och tårar, lite glädje oxå. Var nära på att de blev en sväng till Norrköping men nä. Inte denna helg häller då. =(

Ja, haft ont i kroppen, tror de beror på sängen jag sover i, världens tunnaste bäddmadrass, så när jag flyttar hit ska jag köpa mig en ny, för de här går ju inte. Jo och vart skakis halva dagen typ, konstigt när jag inte drack så mkt endå igår, men saken är den att de blev ju inte direkt bättre när jag snodde lite astmaspray av mormor, är ju van vid den men nu de va ju helt otroligt, bena bara skaka. Haha. skumt.

Nä sova var de. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback