söndagsångest.

Jaha då har denna helg börjat lida mot sitt slut då.

I fredags drog jag iväg till Norrköping på bio, blev 2012, bra film, lite överdrivna effekter i mellanåt men faktiskt sevärd. =) Ja sen blev de ännu mer film och sova. Blev ganska sent så de va jobbigt att ta sig upp på lördagmorgonen, men de va endel som skulle hinnas med innan vi bar oss av till k-holm. Blev en sväng till Ingelsta för lite shopping, inte jag som handlade dock, eller jo jag hittade mig ett par knästrumpor och en massa ögongodis på Gina Tricot, men de va bara att se men inte köpa. Haha.

Sen skjutsade jag ut mamma till lalla "emma pudding pastej med mor i busken" Haha, hon är ju för rolig ibland. Blev en kaffe där sen vidare in till stan, mer kaffe hos emma, sen gjorde hon iordning mitt hår =) Åkte och handlade med jessica på willys och sen ut på landet och hämtade mamma. Käk och göra sig iordning sen bar de av till fest, var där någon timme eller så sen kom syster yster och hämtade mig, körde iväg mig till jessica o dem. Sen blev de taxi ner till statt.

Möttes av en liten halvjobbig syn, båda var där. Haha. Ja sen slutade de väl inte lika bra kanske. Men jag har mina små funderingar över varför de blev så, för mkt för mig bara, först att se dem båda där, sen kände jag mig otroligt dissad, känslorna går fram och tillbaka, ena stunden känns de rätt, andra stunden känner jag bara nej nu får de vara bra, börjar tvivla, men det handlar nog bara om att jag försöker rädda mig från att bli sårad. Sätter upp en sköld. Men den har rivits. Och saken är ju inte bättre den när man får höra en massa, men jag hoppas innerligt att de inte stämmer in på alla och att det verkligen inte är så denna gång. Då blir jag ledsen, men frågan är om man ska ta upp de? Bör nog för min egen skull iaf säga att jag inte orkar dras fram och tillbaka, det får nog vara antingen eller, som sagt, för min egen skull.

Och förlåt att jag bara stack utan att säga nått, men pallade inte att stå där, behövde prata av mig lite....

Ja, idag var jag och fikade hos fian, sen skrivit klart de sista på tentan, blev inge bra alls, men de får bli vad de blir. Åkte och tog en poststämpel på ica i tron om att sista hämtning av post var kl 18.00, men ne kl 13.00 har de ändrat tiden till, jävla nötter. Så tar bilen till Etuna imorn tidigt, tentan ska vara inne 07.59, en jävla tid de oxå.

Men de blir tidigt i säng ikväll, blev sent inatt och lite för mkt dricka.... Jag är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback