torsdag

Jaha, då va de redan torsdag. Den här veckan har gått förvånansvärt fort faktiskt. Faktiskt känt mig glad för en gångs skull. Det kanske bara behövdes att prata med mamma, få ut det, och veta att hon finns där.

Ja idag var det tvätt på schemat. Massvis med tvätt, och de lyckas aldrig bli torrt i den där tvättstugan :( Men men. Sen har jag vart nere på viktväktarmöte, -0.7 = -8,2 kg sammanlagt. Och hade inte tänkt stanna på mötet men var så illa tvungen, de har ju börjat med någe nytt, propoints ist och material fick man inte förnst efteråt så stannade iaf. Glömde självklart plånboken hemma så hem och sen iväg o handla lite.

Och nu sitter jag här, ska sätta igång och skriva klart tentan, den ska bli klar idag om jag så ska behöva sitta till kl 02.00 inatt. Men de brukar ju gå bra när man väl börjar liksom. De jobbigaste är att man måste gå efter APA manualen som den så fint heter, mycket med att skriva referenser i texten o sen även livrädd för att åka dit för plagiat, är de nära böckernas text kan man åka dit. Och då hamnar de ju hos en jurist eller vad de nu är som granskar om man fuskat medvetet eller inte. HJÄLP!

Insett att jag inte är en morgon/förmiddag människa, är så trött så jag inte kan hålla mig vaken när jag är hemma, jag kommer alltid igång på em och kvällen. De är lite segt när de gäller skolan eftersom man egentligen inte har någon lust att sitta med de på kvällarna, men vad ska man göra när man bara somnar i böckerna annars. Haha. Någon som har tips kanske?

Pratade även med min kära pappa, försökt få tag på honom i flera dagar, men han hade haft de lite stressigt. Han skulle sätta in pengar för upplåsningen av telefonen (den han fick av mig i farsdag present, de ni) ;) sen frågade jag om pengarna jag är skyldig dem, men de fick jag sa han. Gud så underbart. Då var man skuldfri då :) Hihi. Tack pappa!

Hade tänkt luska lite ikväll, men de gick inge vidare. Fan då. Kankse dumt att tänka så, men de är min enda chans faktiskt. Jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback