torsdag

Ja somnade kl 05.00 imorse, fan nu är jag riktigt trött på att inte kunna sova. Samma sak varje natt i 2 veckors tid med undantag fre,lör då jag hade alkohol i blodet. Fan inte ska man behöva supa för att kunna sova, de är illa, riktigt illa. Jaja, nog om de...

Syrran ringde förut, och sa att Gerhard ev skulle hit imorn, så då åker jag med honom hem och så kör hon tillbaka och umgås med mig på lördagen =) Lät som en mkt bra ide, men ska inte ropa hej innan jag vet nå. :P

Började städa förut och så tänkte jag, men gah jag städa ju i måndags som en tok inte behöver jag köra en storstädning idag igen, så blev att fixa ordning i käket så gav jag upp :P Byta sängkläder och ta mig ett bad ikväll var de jag ska göra. =)

Måste sätta igång och komma på en fråga till seminariumet imorn oxå, men vafan. Och börja med textgranskningsuppgiften som ska vara klar på måndag. Såååå seeegt!

Men nu har jag tagit mig i kragen så ska ner på viktväktarmöte för första gången på flera veckor :P Mors goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback