so what?

Melissa Horn - jag kan inte skilja på

"du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig"

Jaha, denna dag då. Lika tråkig som alla andra dagar då man inte är i skolan. sov o sov o sov inatt, vakna av mig själv vid 12.00, antar att jag behövde den sömnen. Legat o degat framför tv:n typ hela dagen, och datorn såklart. Vart ute med ziza ett par gånger, passat på att träna skruttan men de gick inge vidare. Tycker bara att hon tar sig väl lite mkt friheter just nu så träning behövs.

sökt lite kurser till våren och diskat, de är väl typ den nyttan jag gjort idag :( Såg btw förut att alla i gruppen måste prata imorn och de va inte riktigt vad vi hade planer och de är imorn bitti, OMG! Skickade ett litet panik sms till maria, men vad ska vi göra, får försöka styra upp de tills imorn.

De är väldigt tråkigt att de inte förstås varför de är fel, varför de är ett så stort problem, men hade någon svikit er på detta sätt hade ni åkte med all säkerhet känt likadant. Men men. Jag lägger ner nu, orkar inte bry mig.

Brad Pais feat Alisson krauss - whiskey lullaby

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Jessi

det handlar inte om att det inte förstås, för vi förstår vad vi gjort för fel. och jag hade blivit besviken jag med, såklart! men .. kanske inte på samma sätt. men alla är vi olika. det jag inte förstår är hur en person kan komma före denna vänskap? alla gör vi våra misstag, och det vet du med. jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. resten är upp till dig nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback