vilsen i planeten.

Skolan idag då. Satt kvar o pluggade lite med damerna :)
Precis fått i mig lite mat och nu blir de plugga så jag får kvällen ledig.

Satt precis o räknade lite på min ekonomi. Hm, efter alla räkningar har jag 1,800 kr kvar, och då ska djuren ha mat och även jag. Så de går inte riktigt ihop sig va. Klart jag klarar de men de blir ju 0 kronor över så kommer inte ha råd att åka hem denna månad. Böcker att betala på 800 kr utan den kostnaden hade de vart lite mer men jag inser nog att jag inte har råd att bo själv, tvingas kanske flytta hem till mamma om jag ska vara ärlig. Jag vill kunna leva.

Men de är ju inte bara att flytta hem häller, har en katt. Vart ska han ta vägen? Jaja, får prata lite med mamma sen och se. Har lite svårt att ta beslut själv och det är ju inget litet beslut häller.

gah! Vad ska man göra? Detta kommer ta för mkt energi från mig. Kan inte någon ta ett beslut åt mig?

uppdaterar kankse mer sen, nu ska de pluggas. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback