lördag

Ja igår var de tenta, vet inte riktigt hur de gick med det. Känns så jobbigt när man sitter o pratar efteråt och alla pratar om vad de skrivit. Men förhoppningsvis ett godkänt.

Sen blev de hem, packa o lite sådär sen kom makkan och hämta upp mig o ziza.
Så lekte tyson o ariel lite och kaffe på de =) Fick någon underlig känsla som sa nej, jag vill inte att du åker. Känner att jag verkligen har hittat mig en vän där. Sen fixa naglarna.
Så bort till dessan för lite middag med henne, johanna och alec, så trevligt så =)
Blev en massa diskussioner om allt och inget, så trevligt så. Så bättring tjejer!

Sen ville varken jag eller Johanna avsluta kvällen där trotts att kvällen var över 01.00 så fortsatte bort till mamma, tog en öl och snackade lite till. Så himla trevligt. Det har jag saknat!

Tycker allt är så konstigt, varför fortsätta? Och börja snacka en massa annan gojja?! Fruktansvärt onödigt, och om de nu hade varit så, ska inte vännerna finnas där då? Jag hade defenetivt inte uttryckt mig så dumt iaf. Kanske ligger någonting annat bakom? Det kanske är en frågan man skulle ställa sig ist för att slänga ur sig något så fruktansvärt dumt. Men allvarligt är jag glad av att veta. =) Bara bevis på vad man har och bör vara rädd om.

Vaknade imorse, spydde som en räv, ingen aning om varför, kände mig inte bakis eller så, men efter några timmars sömn till så känns de bättre. Ska ta o göra mig iordning och sen till mormor o hjälpa henne =)
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback