positiva emma.

Igår blev de Harrys med Carro, de va kul. =) Massa folk, man är inte riktigt van vid att se så mkt folk en onsdag, de va typ som Katrineholms lördagar :P Haha. Vid stängningsdags cykla jag hemåt, mr M fick lyssna på mitt babbel påvägen hem, hittade ju inte till en början häller, Haha. Tur att han brukar vara vaken sådär sent annars hade jag känt mig väldigt dum. Men tillslut hittade jag hem iaf. Haha

Ja idag har jag vart seg, inte så farligt bakis faktiskt =) Bara seg som sagt. Hade tänkt skippa viktväktarmötet men jessica talade vett i mig, så satte mig på cykeln och åkte ner, -0.7 kg på 2 veckor, ganska dåligt men som sagt så har jag varit sjuk, och kroppen prioriterar ju att bli frisk först och så rör man ju inte på sig på samma sätt så de va ju bra iaf, huvudsaken att de inte blir ett + på vågen :P

Ikväll är de depp. Allt känns tungt. Och jag hatar att vilja något så fruktansvärt mkt men inte få det. Bortskämd snorunge kanske? :P Fy, myshumör, bara ligga och kramas. Och så regnar de ute till råga på allt oxå, gör ju saken bättre, eller inte.

Haha. Många bollar i luften, men de är så de ska vara. Får se hur de blir.

Och jag har beslutsångest över helgen, skulle vilja åka hem till katrineholm en sväng, men min plånbok håller inte riktigt med mig så vettifan hur jag ska göra. Börjar allvarligt talat fundera på vad fan jag gör här?!

Och nu är de dags för val till kurserna oxå, jag går ett program men man måste söka kursen, vi var en klass 1 år sen skiljer vi på oss. Hade jag vetat att de var såhär hade jag sökt till Norrköping ist, där är de 1 år grund precis som här, men så får man söka fristående kursen precis som här, men eftersom vi går ett program har vi förtur till blocken, de är de enda som skiljer de åt. Klart hade jag inte gått här hade jag inte träffat alla mysiga människor men iaf. De hade vart 10 ggr lättare att läsa i Norrköping, där har jag familj, de är inte alls lika långt till Katrineholm. Och de hade underlättat saker just nu. FUCK!!

Ja, jag vet inte ens om de är rätt för mig med pluggandet, inte mycket till motivation men jag har ju ingenting annat att gå tillbaka till, är ganska säker på att mitt jobb ryker. :(

Och varför ska man analysera sönder allt?! Varenda ord vänder man o vrider på o försöker förstå mellan raderna. Hatart!

Ne nu börjar snart SOS gute. :) bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback