fredag.

Tenta igår, gick väl typ skit. Pannkaka rent ut sagt. :P Men men omtenta i november, bara att kämpa på tills dess.
Ja sen satt jag hemma hela kvällen, klättra väl på väggarna.  :( sjukt jobbigt. Haha

Ja idag då, skola hela dagen. Började med att starta med en ny kurs, psykologi. =) Sen blev de käk på någon grekis resturang, tog en souvlaki i vanlig ordning, mkt gott, men som vanligt ingen aptit. Förstår inte vad de är. :(
Ja sen fortsatte em med information om sökning till kurs i vår, hjälp. så mkt att komma ihåg, så mkt att fundera på och de är dags för att göra ett val innan den 15:e. panik! Men lutar nog åt sociologi trotts allt.

Sen blev de bolaget och nu sitter jag här, beslutsångest om jag ska ta tåget hem till k-holm eller stanna kvar här. Men har en känsla av att de blir en deppkväll om jag stannar kvar här. Vart hemma nästan en timme och jag känner redan panik... bra där.. Får se helt enkelt.

Ja jo, jag har mött drömprinsen, my soulmate. Men men. de går bara inte tyvärr. Och de finns ju inte så många exemplar av dem tyvärr. Men vad gör väl de om hundra år. Sån jävla tur man har. Haha

Ne, kanske ta mig en dusch o se vad jag tar för beslut.


Kommentarer
Postat av: Jessi

"tåget hem till kholm" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback