freeze the moment.

Jätte trevlig kväll med mamma igår, först åkte vi till tunapark och handlade lite mat och alkohol. Sen blev de hem, tvätta, laga mat, tacopaj och sallad, mumma. Sedan blev de män som hatar kvinnor. Vid 12.00 slockna mamma och jag låg där, timmarna gick, de gick fan inte att sova. Tänker så mkt konstigt ibland. Men tog en cigg med M så efter en stund gick de att somna. =)

Idag, käkat lite frulle och så sedan begav vi oss till k-holm. =) Btw så hatar jag fjärilar i magen.

Jo en annan sak, fick ett sms av mr T igår, ville komma och hälsa på mig i eskilstuna. Okej. helt plötsligt sådär. Jaja. Jag borde ta åt mig av alla de komplimanger jag får, men jag vet ju oxå.

Ne, fan nu måste jag tagga ner mig. Annars slutar denna kväll i katastrof. Helvete vad ska de vara så svårt och jobbig sits för. :( Gör livet lite enklare tack! :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback