I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.

jaha, gick inte upp 9 som jag skulle idag. Hm. tog mig ur sängen 12.30. Illa illa.
Då blev de promenix med zizan sen städa städa städa. Så kom Mr M.
Hade handlat med sig lite mat, men vem fick stå och laga ordning de? ;P Karlar. Haha

Så tog vi en sväng till tunapark och handla lite vin, så nu dricks de vin för fulla muggar. :)
Passade på med lite vardagslyx, ett bubbelbad med ett glas vin :)

Nu sitter man här igen, plugga lite kanske, och sen blir de greys anatomy. Hihi

-Hur långt är de mellan Nyköping och Eskilstuna?
-Jadu 8 mil typ.
-Okej.
-Vadårå?
-Inget =P

Vafan, så kan man väl inte skriva. Nyfiken vad syftet var med den frågan faktiskt, men förmodligen för långt för att tala om meningen så att jag inte skulle bli besviken. Haha. Eller så kanske man får sig en överrasking någon dag (önsketänkande) Haha.

Nä, ta sig i kragen. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback