if you only knew

Varför känns mitt liv som ett helvete just nu. Jag kan inte göra något åt mina tårar. Jag hatar smärta.
Jag hatar att må såhär. De var inte alls nå roligt att vara i skolan idag, ville bara hem.
Men nu har M vart här i två dagar och man har lagt alla känslor på hyllan så de är väl kanske inte så konstigt att allt bryter ut nu, de åkte imorse. Har varit två mkt trevliga dagar. De åkte imorse.

Så vakna man upp förkyld o jävlig, inte så farligt som sist, nu sitter de i bihålerna ist, precis som förra året då jag åkte på en släng först och sen en till och de var precis lika dant, först en jävla förkylning, matt o jävlig, sen en då de sätter sig på bihålerna. Inte vad jag behöver just nu. Men de är väl synden som straffar sig. Haha

Kom hem från skolan, tog tag i storstädning, 2 timmar för en sketen liten 1:a. Haha. Men nu är de gjort iaf, så ikväll blir de ett bad och bädda rent. så underbart.

Fick mig ett samtal från min älskade syster när jag var i skolan, höll på att börja grina. "Tänkte du behövde lite motivation, stå på dig" sweet!

Skulle behöva lite mat i magen kanske? Men orka. Haha.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Emma du kommer klara dig igeom detta det vet jag.

2009-10-13 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback