illa.

Då vad de tisdag. Sov inge bra alls inatt, drömde en massa mardrömmar o vakna hela tiden. Så de resulterade i att jag inte kom upp när jag skulle, fan jag måste hitta någon struktur på min vardag, hatar de här skola och ledig varannan dag. Mina lediga dagar är total katastrof, ingenting som ska blir gjort.
Tvättat idag iaf, tagit endel promenader med zizan och pluggat lite, men har lyckats somna mellan varven, tar på krafterna att läsa på engelska, hjärnan blir slut. Haha

Måste verkligen på viktväktar möte på torsdag, har tappat allt, måste få tillbaka lite motivation.

Ja annars då, tog mig ett glas kallt vitt vin här framför tvn. :) så gott så.

Pratade med strå förut, blir förmodligen lasse i december :) Hihi. Längtar redan.
Så btw att regeringen hade tagit beslut om att höja studielånet, yeayh, de är väldigt generösa måste jag säga, många kronor. Haha. De ändrades väl med 160 kr eller nått sånt.

Får se om Carro skulle hit imorn, isf skulle vi ta en sväng ut :) träffade damen på statt och läser ju förjämnan i hennes blogg om att hon ofta är här så då sa jag att hon skulle ta o höra av sig :) pratade preliminärt om imorn då.

ikväll börjar depserate houswifes :) så kl 21.00 sitter jag bänkad framför tv:n. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback