k-holm

Jaha då var man i Katrineholm igen då... Börjar fan undra varför jag flytta? =p

Ja, dagen, ute med ziza imorse, mötte frida som var påväg till skolan så vi hade sällskap dit ist :)
Så var de som sagt skola. Sen tog jag ett varv på stan och handlade lite födelsedagspresent till systeryster som fyller på söndag. =) Cykla hem, fixa och dona, packa. Så Kom Markus och Tyson förbi, på en väldigt snabb kaffe, så skjutsa han ner mig och ziza till tågstation, vilken tur man har som har snälla vänner ;)
Ja, så va de smockat med folk där, halva Sverige skulle väl med tåget, men lyckades få mig en plats iaf.

Nu sitter jag här. Känner mig lite orolig i själen, rastlös o sådär. Morgondagen kanske inte blir av häller vilket gör mig lite besviken, vill ju. Min själ kommer inte bli lugn förnst de blir som jag vill. :( Har känt mig såhär ett tag nu.

Fy, usch och blää. Nollställ mig tack!

Jaja. Ha de så bra. Pusshejleverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback