måndag igen.

hallå hallå. Ännu en vecka framför sig då.
Vart i skolan idag, alltid lika trevligt. Kunde ju aldrig tänka sig att man skulle längta så efter att gå till skolan :P De enda som framkallar ångest är när de nämner att man ska delas in i grupper, eller när man vet att man har redovisningar framför sig.

Ja, sen kom jag hem, tog en promenad med ziza, ringde  min vän jessica i vanlig ordning. Haha. Undra om hon tröttnar på mig? :P Sen tog jag tag i allt o började storstäda, blev så fint så. Så gjorde jag morötter, potatis, lök och paprika i ugn, de är ju så förbannat gott, men råkade visst bränna dem lite, men ätliga endå. Till de blev de kyckling o hemmagjort kall sås.

Kastade även lite skräp o sådär, bokade tvättid tills imorn, den bra tiden 10-14 så kanske man hinner tvätta o få de torrt. Och så var jag på lidl och handlade, tänker bojkotta stället. För det första så hittar man ingenting där, för de andra har de ingenting där, fick väl med mig 1/3 av de jag skulle ha, och sen kassorna suger stenhårt, och jag hanlade väl kanske lite mkt för att bara ha en korg så blev lite stressad när jag stod där o skulle packa, t.o.m så att han i kassan frågade om de gick bra, och sen pricken över i så går påsjäveln sönder när jag cykla hem. Haha

Ja, ångest fick jag oxå, var tvungen att ställa mig på vågen eftersom jag känner mig så uppblåst igen, +1,5 kg och de innebar +0.3 kg sen jag vägde mig sist. Fyyy. Men jag har varit sjuk och inte rört mig lika mkt så jag antar väl att de beror på de.

Ångrar nästan att jag hittade zizas leksaker i garderoben, de piper som sjutton här nu. Haha.

Och de lönade sig att gå ut en sväng, gå ifrån datorn, plötsligt händer de ;) Ne en dusch kanske. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag tröttnar aldrig ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback