sällskap.

Bara degat hela dagen, datorn, film, tv. :P
M har beslutat sig för att sova här en natt till, inte mig emot, bara trevligt med lite sällskap. =)
Inte för att jag vet om vi är så sociala, sitter i varsin ände av soffan med varsin dator och kollar på tv. Haha
Men de är endå skönt att ha någon här, men även jobbigt, man kan ju inte liksom göra som man vill, hur sjutton ska man kunna vara sambo?! Haha. Ska nog fortsätta vara singel. Haha

Ja, annars då, imorn är de skola, sen står städning och plugga på schemat.

Funderar och funderar. Visst känns de dumt att känna som man gör,alla gör vi fel och misstag, ingen är perfekt, men samtidigt måste jag sätta foten i backen, folk måste förstå att jag inte tänker låte mig trampas på gång på gång. Man blir less.

Jag tänker ge det en chans, men det börjar bli tråkigt. Men skulle vara jobbigt att börja pendla igen, och det finns ju trotts allt en anledning till att jag flyttade. Men jag har inget liv här just nu.

Jag saknar att prata med en person, de är inte som förut, konstigt nej, jag har gjort honom väldigt besviken, men förhoppningsvis kanske de lägger sig om ett par dagar och vi kan börja prata igen. Annars står jag inte ut. ensamt.

Jaja, ut med hundarna snart. Sen försöka sova kanske. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback