sweet dream or a beautiful nightmare?

Idag var de skola, trött som ett as men de är skönt att komma ut lite :)
åkte hem, gick ut med ziza. Käkade lite, pluggat och setat på msn.

Satt här och helt plötsligt åker dörren upp, in kommer bredbandskillen. Inte hört alls att han ringt på, ringklockshelvetet fungerar ju inte. Haha

Så ringde chefen idag oxå, blir av med mig jobb :( Ska träffa henne på sjukhuset här i eskilstuna och skriva på papper på onsdag.

Har vart en helt okej dag, men nu flög musten ur mig totalt. Jag vet varken ut eller in, allt bubblar över och den person jag brukar prata med har försvunnit. Så snart vet jag inte vart jag tar vägen, de är bara för mkt just nu.

Jag är så trött, jag undrar om de står nått i pannan på mig? Jag vill vara speciell. =p Vad gör jag här i eskilstuna, jag ruttnar bort i min lägenhet. Och ja, säg vad var de jag sa! Ni hade rätt. Men de skiter jag, har iaf försökt. Jag vågade iaf ta steget.

Jag saknar mina vänner så fruktansvärt mkt. Jag orkar inte med  mig själv längre. Vem fan orkar med mig då?

Säg o tyck vad ni vill, men det vore trevligt med ett samtal någon gång ibland. osynlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback