You should have known.

Jaha, heldag i skolan idag. Presentation av analys av film inom de kognitiva perspektivet. Gick helt okej, skönt att ha det överstökat, inte min starka sida att stå framför massa människor. Sen på em var de föreläsning av socialpsykologi. Intressant. Men sablans trött var man.

Tänkte sätta mig och läsa när jag kom hem, men är helt lost i huvudet. Blir väl snart en promenix med zizan, laga sig lite mat, tv:n och datorn hela kvällen och längta tills imorn då mamma kommer på besök. =)

Var och vägde mig en sväng på lunchen, -0,6. Påtalade att jag tycker de går väldigt segt just nu, men egentligen är ju 0.5 kg i veckan bra, men de känns inte som att de händer något, men fick då till svar att nu har ju kroppen mindre att ta av så egentligen skulle man kunna säga att de är samma sak som 1.5 kg. Det tar jag som ett godkänt svar :P

Handlade lite mat åt zizan förut så sa kassörskan "Så hunden är hungrig nu, som alltid" Haha "Ja de är väl bäst att du handlar lite mat så du inte får skäll" Fyndigt fyndigt :P

Upptäckte igår att jag har ont i örat där min "piercing" sitter, såg idag att de var svullet och rött, varigt och jävligt, har inte haft problem med den alls sen jag gjorde den och de va säkert 7-8 år sedan, skumt.

Och jessica. Den personen går absolut inte före vänskapen mellan oss, men de är väl inte han som sårat mig? Så förstår inte riktigt hur du menar där... tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback