älska våren!

Gårdagen innehöll fika med Johanna och emelie på stan, sen lite plugg och så kom jessi på en kaffe oxå. Men jag var väl mindre social kändes de dom, funderade bara väldigt mkt på min framtid... Hur de kommer bli i höst osv. Skickade ju ett mejl till studievägledaren och fick svar ganska snabbt... Om jag nu är osäker på om jag kommer klara av den tentan så tyckte hon att jag kanske skulle börja fundera på andra alternativ. Men det är ju detta jag vill så!

Idag for jag över till syrran en sväng och drack en kopp te, sedan en promenad ner på akupunktur.
Sen hem och satte med mig böckerna ute på trappan. Så kom systrarna och gjorde mig sällskap, pratade en massa gamla roliga minnen =) Sen blev till att röjja här hemma, de kommer och fotar huset imorgon.

Sen blev de promenad med Johanna på kvällskvisten och sen kom fian hit och joina mig till Greys anathomy =)
En härlig dag!

Imorgon är de skola som gäller. Ska upp 05.30 för att ordna med de sista här hemma. Så nu säger jag Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessi

tihihi.. ^^ nu har du fått två kommentarer på några dagar. jag dåå?! mohaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback