måndag och underbart väder.

Jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt. Förutom att jag är ledsen över allt som hänt!

Helgen har varit bra. =) Fredags var de grillmys med goa vänner, vissa saker kan vi ju ta bort från den kvällen men i stort så var den bra.

I lördags var de först käk med hela familjen och mormor, eller de var bara lillasyster yster som fattades för hon var iväg på tävling i Umeå. sedan for vi iväg på fest, mycket trevligt, statt kunde man ha skippat, big time. Skulle vart kvar på förfesten. hehe

Söndagen, vaknade upp och mådde prima. Gick över till fian och tog en kaffe. Så dök även emelie s upp, satt och pratade en massa, sen for vi iväg och rökte vattenpipa, en söndag så där, inget man brukar göra i vanlig ordning men trevligt var de. =) Sen till fian och så dök jessi upp, så tog jessi, fian och jag cyklarna ner och käkade lite pizza. Sen hem och hämtade ziza så tog vi alla 3 en cykeltur bort till Mathias och hade filmmys. En riktigt härlig söndag. Och så fyllde ju lillberor år oxå, 19 år, han börjar bli stor han med. 

Idag kommer min kära syster hem oxå, så underbart att få henne hem igen. =) Ska åka och hälsa på någon dag när de finns tid, hade tänkt onsdag men ska ju på ett hembesök kl 17.00 så de blir ju lite sent, får se när de blir.

Nu kommer Gerhard hem, ska käka lite lunch, sen när mamsen kommer hem far jag ner till bibblan och sätter mig så att man får någonting gjort när de gäller skolan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har redan sagt saker Emma!

Postat av: emma.e

Ja men jag mena att jag inte behöver ta det här! De som är berörda vet redan vad jag tycker och tänker.

2010-04-19 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback