onsdag 100421

Tror banne mig jag åkt på någon liten förkylning, inte bra, inte bra =(
Men de vore ju inte så konstigt eftersom både gerhard och agge snörvlar här hemma.
Lr så är de väl bara pollena som är jävliga idag, men eftersom de snöar ute så borde de ju inte vara de. :P

Ja gårdagen innehöll en massa pluggande bara, skönt att bli av med lite. Idag fortsätter de nog på samma vis
men kanske skulle träffa emma en sväng och så skulle cissi komma på en kaffe. Och 17.00 ska jag träffa chefen och följa med på ett hembesök, se om jag ska skolas in där osv.

Barn är bara för härliga. Häromdagen var jag och mor ute på promenad med hundarna så var de en lite sak som sa till sin pappa
Barnet - Pappa, myror de äter spindlar.
Pappan - Nä de gör de inte.
Barnet- Jo de gör de visst!

Lät så himla gulligt.

Samma sak igår så var de en liten pojke som såg ariel och ziza så sa han till sin pappa, är det en pappa och en mamma hund? Haha. Ariel en väldigt stor pappa då och ziza en väldigt liten mamma. :)




Pratade även med syster igår, ska dit på lördag och umgås lite med henne och busfröna =) Börjar ju inte jobba förnst 19.30 på kvällen så åker dit skapligt. =)

Fick även prata med Casper och Hugo. Ville veta vad Casper önskar sig eftersom han fyller 6 år på måndag. Shit vad de börjar bli stora nu, känndes nyss som jag höll en liten nyfödd Casper i famnen.
Casper ville ha ett starwars spel till sitt playstation 2, jojo de pengarna har säkert moster emma.
Och Hugo han såg jultomten och ropade ho ho till mig i telefonen. Haha. De är bra roliga de små liven.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback