onsdag

Ja, idag hade jag besök på fm. Skulle ha pratat men så blev de ju inte riktigt när de var en massa annat folk springande här :p Men jag hoppas de blir av någon dag så att vi kan lösa detta, inte roligt att vara osams med folk.

Ja sen började jag plugga lite. Så kom jessi på kaffe och sedan sprang vi ner på stan och spenderade lite pengar. =p Ja sen hann jag inte mer än hem så kom cissi på en kaffe.

Och nu sitter jag här och försöker plugga. Men de går inge vidare bra. För det första så fattar jag inte frågorna, och för de andra så har jag ingen energi. Tog astma sprayen nyss, helt skakis, och dessutom har jag förkylning i kroppen som gör en totalt orkeslös, fm orkar man hålla igång men sen på kvällen kommer allt ist. =(

Men men, de måste ju bli klart tills imorgon så de är ju ingenting annat än att försöka skriva. Lite mat i magen kanske gör susen, kasslergratäng med ris, mums. =)


Ne, plugga var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback