Pollenhelvete!!!

Igår blidde de som sagt käk och film, sen hemma skapligt.

Idag när jag vakna hade jag en del planerat. Först iväg till Carina och plugga lite. Tog mig upp iaf och skulle göra mig iordning, men jag bröt ihop fullständigt. Försöker sminka sig för att man har röda flammor i hela ansiktet men typ förgäves, tårarna rinner i ett, snoret rinner i ett. Tar en allergitablett i hopp om att försöka om en stund, men de blir inte alls någon förbättring så jag bröt ihop, som om de blev bättre då, NOT!




ah men allvarligt, hur kul är de att ögonen ser ut som två rinnande drakar och näsan är som en vulkan och låter som man stoppat upp två glasspinnar. Haha. Nää nu får de vara nog, ska på akupunktur imorgon, 325 kr gånger 10. Men de får de fan vara värt om de fungerar. Men tillbaka till där jag var...

Efter mkt om och men tog jag mig ut med zizan och sen bort till Carina. Efter de skulle jag ha kollat på film med fian men mamma ringde om att vi hade fått en tid för att klippa ziza på en gång, så de var bara att cykla hem som en tok, folk måste ju på fullaste allvar tro att jag cyklar och gråter, tårarna rinner som en fors ner för kinderna. Men vi åkte och lämnade ziza iaf, så iväg och handla och så hämta henne igen. Haha. Rakapparaten hade kappsejsat när de skulle klippa raka henne, TOVIG! Men resultatet blev bra tillslut, även om de tar ett tag att vänja sig, ser ut som hon har världens största huvud framifrån och bakifrån ser hon ut som en lång häst med världens minsta huvud. Haha

Sen lite mat, så kom jessi, hon var så nyfiken på hur ziza såg ut. Så har min dag sett ut, varken filmen med fian eller fikat med cissi blev av, men cissi blir de imorgon ist. =)

Har försökt plugga lite, men de går väl sådär. = 0 konsentrationsförmåga och än en gång skyller jag på dessa fucking jävla pollen. Dröjer nog inte länge innan jag har de där jävla såret under hakan som ska återkomma varje år. =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback