som bara kärlek kan.

Ja lördagen startade med jobb. Gick fort och smidigt, hem några timmar, sen tillbaka till jobbet igen.
Efter de blev de fest hos fian =) Så skulle vi till statt, men jag har aldrig vart med om maken på köö, så de fick bli harrys ist, mycket trevligt de med. =) så till mcdonalds och köpte en hamburgare och sen hem och sov, eller först blev de en massa snack så somnade väl runt 05.00, sen hade jag inte så lätt att vakna av klockan, stackare som fick stänga av den. Haha, lyckades ta mig upp iaf och for iväg som ett spjut till fian och hämta cykeln, som jag för övrigt först hade glömt att den stod där, men hann precis i tid till jobbet. Haha

Men de gick ju bra att jobba endå =) sen när man slutade kl 21.00 blev de film med fian och mathias. Ja sen hem och sova.

Kom ju inte riktigt upp när jag hade tänkt idag =( men jobb 12-14. sen hem till fian och tog en kaffe.
Nu ligger jag här i sängen och väntar på att jessi ska komma på en snabbkaffe. Sen ska jag vidare till fian och kolla på film med henne och mathias. Haha.

Flipside -Happy birthday berör mig verkligen. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback