soooova.

Jaha, då har helgen gått mot sitt slut då, en ny vecka med nya äventyr. =p

I fredags kom jag hem lite tidigare från etuna så hann med lite iaf. Sen var de dags att göra sig iordning och så kom folket, jessi, fia, mathias. Bjöd på tacopaj och så blev de lite alkoholhaltiga drycker till det. Så kom även emelie och Mikis förbi en sväng. Trevligt trevligt =)

På lördagen cykla jag och fian bort till mathias, han bjöd på mat. =) Ja och lite alkoholförtäring där oxå, så kom jessi efter ett tag. Så småning om drog jessi vidare till en annan fest och vi till en annan torr tråkig fest, var väl i princip bara inne och vände och fortsatte bort till de andra där jessi, mikis, emma, bella o en del andra var =) Så taxi till statt, dansade en massa. Mycket trevlig kväll faktiskt. =) Händelserik...

Idag har de vart underbart väder, har hängt med fia och mathias hela dagen lång. Vaknade ganska tidigt imorse, och terrade fian med att hon skulle bjuda på kaffe, runt 11 vaknade de till liv så jag sprang dit. Så tog vi en promenad bort till mathias, käkade lite och njöt av solen. =) sen cykeltur över till norr igen, fian åkte hem och städade och mathias fick hålla mig sällskap med en promenad med hundarna, sedan for vi och la oss i solariumet ett tag =) Och så till fian igen.

Men nu är de verkligen dags att sova, jobba 8-10 imorgon, sen grupparbete på bibblan. Så kaffe med jessi någon gång under dagen, följa med fian på något ärende, akupunktur och träna. Fy fan, ska bege mig och träna själv för första gången i hela mitt liv. Hjälp!

Ja och jag börjar fan fundera hur jag har lyckats få blåmärke i pannan? Har inte slagit mig i huvudet så vitt jag minns iaf. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback