underbart väder.

Haft en mycket trevlig dag med lindfors. =) Åkte iväg till etuna, hämtade min jävla tenta. Sen tillbaka till den stora staden, lämnade av henne på jobbet och hem en stund. Sen iväg och plockade upp damen igen, och hem till henne för att avnjuta lite kaffe på terassen.

Sen tyckte vi att vi ville åka iväg och äta glass, så tog en sväng förbi skokanonen och köpte mig ett par dojjor, upptäckte dessutom att de som jag köpt på åkes för 500 spänn fanns där för 250, jävla skit. :p

Så iväg och käkade en glass, för min del blev de årets första mjukglass, lovely. Sen har vi i stort sett bara degat hemma hos mig ute på altanen. Jag kände att febern började krypa sig på, och riktigt så var de ju, alvedon och så känner jag mig lite piggare men de blir lugnt resten av kvällen och imorgon känner jag, vägrar vara sjuk till helgen ju.

ne, läsa lite kankse. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback