söta lilla rara, underbara!

Ja gårdagen blev inte riktigt som planerat... =p

Först var de tenta, de kändes jävligt bra, hoppas nu bara läraren tycker samma sak så jag kan få ett godkänt någon gång. Ja sen tog jag 11 tåget hem. Så hämta jag ziza hos fian, gick hem och snart kom emelie och sebastian, emelie skulle klippa mig och färga håret och sebastian agerade sällskap/ assistent. =) 3 timmar senare var håret klart och jag supernöjd =) ovanligt med så ljust bara.

Så kom jessi, vi vandrade ner på stan och mötte fia, mathias och sandra, glasbanken och sedan en vända på stan för att jessi skulle inhandla present. Ganska osmart att ta glasbanken först, herre jävlar vad de va tungt. Armarna hängde nästan nere i backen när man var hemma. :P Ja, gjorde oss iordning lite och drog till fian.

Där vet jag inte riktigt hur de va, konstigt!!! så småning om kom emelie och sebastian, kändes som att stämningen lättade en aning. Ja sen blev folk fulla och glada och drog till safiren, men jessi drog hem och jag och fian stannade kvar och snackade lite gojja, både skratt och tårar. Sen vandrade vi ner på stan och handlade lite käk. Sen dök mathias och sandra upp. Ja, sen var de sängen som gällde, jisses så trött man var.

Vaknade skapligt idag, tog mig hem och käkade frulle. Så kom mormor och hennes väninna från sthlm och fikade. Sen åkte vi till willys och handlade, så tog Gerhard och jag en promenad hem med hundarna därifrån. Ja så gjorde jag mig iordning och lämnade ziza hos fian och sen vidare till jobbet, en väldigt lugn kväll. Stormtrivs där, verkligen! =)

Ja efter de begav jag mig hem till fian, där hon och mathias hade lagat tacos, så tittade vi lite på film. Så dök jessica upp oxå, myskväll =) Men emma på dåligt humör, kände mig så glad men de blev som bortblåst, och varför vet jag inte häller. Ibland börjar man bara tänka, så är de. Börjar bli lite för mkt småsaker som irriterar mig som satan, snart brister det.

Men men, nu ska jag sova lite. Jobba imorgon 09.00-14.00, 18.00 -21.00 =) på timmarna blir de påskmat och efter kvällspassets slut blir de fest hos fian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback