vår =)

Säg att du menar och vill mig väl!

Jobbade 2 timmar imorse. Sedan skulle de blivit grupparbete, men vi beslutade att skjuta upp det. Så hem, tog mig en långpromenad med mamma och hundarna. Mysigt. =)

Ja sen iväg med fian på lite ärenden. Och sen hem och så kom jessi, slog ner våra rumpor på trappan i solen med en varsin kaffe. =)

Sen bar de iväg på akupunktur, denna gång kändes de mer. Kändes att nålarna arbetade och jag hade svårt att hålla ögonen öppna. =p Kommer nog sluta med att jag somnar även om jag gör allt för att kämpa emot. Haha

Sen en cykeltur med jessi och zizan i korgen, härligt =) Som gamla goda tider. Vi var väl runt överallt i stan. Och ziza verkar älska det. Släppte ner henne för att hon skulle få kissa, men hon pep och ville upp i korgen. Hihi

Känner mig på strålande humör =) Livet leker! Det är ju vår ;)

Imorgon hoppas jag på en latte med Johanna ;) Svek ju henne ikväll tyvärr. Känns som att man syns alldeles för sällan, förstår inte riktigt vart tiden tar vägen.

Men nu ska emma försöka sova, kommer nog inte vara så svårt häller. Kan ju säga att de är tur att jag inte tränade idag tror jag, känner mig hel skum i kroppen, varm och röflammig i ansiktet, ont i huvudet och frusen. Men sova gör nog susen. =)



Kommentarer
Postat av: Jessi

^^ underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback