=´(

Jobbat idag. Nu har jag bara 4 dagar kvar av mina 12 dagar i sträck =) Snacka om att jag har jobbat ganska mycket som man inte får, men jobbar ju på 2 ställen så då kan de inte göra något. Hade de varit på ett ställe hade jag aldrig fått jobba som jag gjort den senaste tiden. hehe

Ja sen var jag hos farbror doktor en sväng. fick lite medusin, tog lite prover och sådär för att utesluta annat, men nästan så man kanske skulle hoppas att de hittar något annat så man får en förklaring till saker.

Sen med mamma och mikis och handla och lite så. Sen sov jag gott i 1,5 timme. Så till fian och tog en kaffe med henne och mattias.

Jag vet att jag har varit lite vresig och dum den senaste tiden. Men idag ställde jag en vanlig enkel fråga.... Det var tydligen gnäll och kritik sen öste det ut en massa skit i den munnen. =( Känns ganska otacksamt att ens försöka göra något här hemma faktiskt, för jag har tydligen inte hjälpt till alls på väldigt länge =( Men jag vet innerst inne att jag faktiskt har det. Bara tråkigt att höra skiten hela tiden. Och jag blir ledsen och besviken när jag nyss har förklarat varför jag har varit som jag varit. Förstår att jag inte häller har varit så lätt att vara i närheten av de senaste dagarna men lite mer förståelse hade jag nog väntat mig. En kram skulle kanske inte sitta helt fel.

Jag sluter det mesta inom mig. Känner mig tyvärr väldigt ensam trotts att jag har ett nätverk som doktorn så fint sa. Jag vet inte om jag kanske kräver mycket, men lite mer hade jag nog väntat mig faktiskt. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback