härligt.

Kom på igår, när jag cyklade till jobbet kom det någon kille gåendes mot mig, sa godmorgon när jag svischade förbi med cykeln. Något så litet kan göra en så glad. =) Det gjorde ju nästan hela min dag igår, ska faktiskt ta och prova det någon gång, säga hej eller godmorgon eller nått till en helt okänd människa =p

Jaja, det här med B12 brist har gjort att mkt har fått sina förklaringar. Varför jag blir skakis i mellanåt, varför jag ibland känner mig svimfärdig och mina perioder av illamående. Känns faktiskt skönt att veta att det beror på något. Låter kanske som att jag tror att det är värsta grejen men så är de ju inte, bara det att det är skönt att få veta varför man mår som man mår ibland. Att det faktiskt finns en förklaring till allt.

Ja idag steg jag upp och cyklade till jobbet, men det hade blivit någon miss så jag hade inget schema. De kunde plocka ihop lite jobb till mig eftersom jag hade blivit lovad tiden men jag kände att det absolut inte gjorde mig någonting alls att gå hem. Så sagt och gjort, tog mig en kopp kaffe och gick hem =) Satt ju inte helt fel, speciellt inte i det strålande vädret =)

Om en timme ska jag möta upp emma och ta en fika med henne. =) Händer ju inte allt för ofta. trevligt trevligt =)

Jaja, kanske uppdaterar mer senare. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback