kämpa på.!!

Som vanligt sämst på att uppdatera. Men nu var jag bara tvungen =)
Känns som att jag haft 2 väldigt bra dagar, livet leker =)

Men idag vet jag inte vad som hände, de vände igen. =/ Fick avslag från csn, fått ihop för lite poäng. Så undrar om de där med att åka utomlands kommer bli av. Får kolla vad resan kostar och bestämma mig utifrån de. Har ju gjort omtentor och hoppas på att fixa dem, men om jag då får godkänt så dröjer de ett tag iaf innan jag får pengar från csn. Och då måste mina intjänade pengar sparas så långt de går. Blää.

Gick ner på bibbland en sväng, fick väl inte sådär jätte mkt gjort men johanna kom förbi så tog vi en kopp kaffe innan vi gick hem igen =P Så gick jag förbi för att kolla hur de går med min inlämnade datorn, fick med mig datorn hem men fortfarande ur funktion. De kunde ej göra något, men troligtvis fläkten och jag har tydligen garanti kvar så blir att åka till Norrköping och lämna in den på 3 snarast möjligt.

Inte fick jag någon sladd med mig tillbaka häller så måste ner på stan igen.
Men först blir de ut med ziza en sväng. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback