sooool

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. Har haft energi, inte känt mig sådär förbannat nere och irriterad. =) Kom hem vid 12, tog ut ziza, la mig och vilade en liten stund, tog hand om disk och tvättat. Sen cykla jag bort till Carina en sväng och sen iväg med mamma och Gerhard och handlade.

Ingenting annat som skulle bli av idag har blivit av, typiskt när man har en bra dag liksom. Känns som att man inte vet när de kommer och får passa på att göra saker dessa dagar. Men samtidigt så kanske de inte behöver hända något hela tiden, kan nog vara bra att slappna av och ta det lugnt. Men som sagt så vill man ju även passa på att umgås med sina vänner och så när man är på humör. =) Men förhoppningsvis håller detta i sig imorgon med =p

Men det är sjukt vad det har varit skönt att jobba och tänker att man ska göra de och de, men sen när man kommer hem försvinner allt, humöret i botten och totalt orkeslös, så jag har som sagt sovit ganska mycket de senaste dagarna.

Men ikväll blir de grillat, passa på när de är fint väder, så tänkte jag nog ta mig ett glas vitt vin. Och sen när syrran slutar jobba ska vi kolla på film.

Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback