fullt upp.

Igår blev jag väckt 08.15 av chefen som ringde, var bara att springa iväg och jobba. Personen som skulle jobba hade försovit sig så jag fick ta det ist. Sen hem en snabbis, lite matintag och vidare till kontoret för lite p-möte.
Alltid lika trevligt att träffa alla kära arbetskamrater. Så fick vi julklapp oxå. Mycket nöjd. Det är ett företag som är måna om sin personal, inte som kommunen där man skiter fullständigt i sina vikarier. Och kommentaren jag fick av chefen när jag skrev om julklappen var "De är du värd bästa emma" Då värmer de =)

Ja sen var de till att städa hos mormor, välbehövligt om man säger så. Sen iväg och jobbade 17-21.

Idag har jag jobbat i hemtjänsten 07.15-12.30 och sen hem, slängde i mig lite käk och till sultans och mötte upp Johanna för en fika, vart ett tag sen nu och har saknat henne! Så de var trevligt. =)
Sen bort till mormor och satte upp hennes julgran och nu väntar jag på att gå och jobba 18-21.

Fick veta idag när jag var på konsum att man kan hyra filmen hemifrån och hämta den där sedan. Var dag lär man sig något nytt. Sagt och gjort, ska åka förbi och hämta eclipse innan jag åker till jobbet. =)

Sen när jag kommer hem blir de en dusch och slänga sig i säng för att kolla film. Imorgon är de fullspäckat på schemat, först jobb till 2 och ska få in ett läkarbesök i mellan oxå, sen hem där ett möte med folksam väntar. Sen tar jag och jessica bilen till Ikea och sen hem, och bort till harrys för lite stand up komedi. =)

Funderar lite över juldagen. Vet att jag jobbar, sen ska hinna med och gå på emelies 25års kalas och så skulle jag vilja gå på harrys, de har ju endå öppet till 03.00. Jaja, återstår att se.

ne nu blev de brått, käk och sen jobb. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback