I´ll do anything for you!

Jobbade 9-14 idag, sen till läkaren en sväng. Tog det där cellprovet som man tar från att man är 23, fy fan nu ska man gå och oroa sig för det oxå. Ja och han är ju för rolig.
-Någon prins i sikte då?
Jag- Nedu.
-Ne då är det dags att börja ragga.
Jag - Haha
-Ja, 23 är den bästa åldern för att skaffa barn.
Jag- Haha ja då har jag jävligt bråttom då.

Nedu, här är de inga barn i sikte på några år. Även om det är en längtan, en dröm. Men först ska man hitta prinsen, sen ska det gå ett tag innan man skaffar barn. Tack! Men jag tycker oxå att det är ganska skönt att känna att man trivs själv. Ingen brådska här inte.

Ja sen hem, käkade lite och så sen jobb 16-20. Sen ringde jag till fian och sa att jag inte orkade komma förbi, men en stund senare dök jag upp där iaf SUPRISE! Haha Drack lite kaffe och snackade lite skit.

Sen mötte jag upp mamma, gick till A så att hundarna fick busa lite. Och så hände en liten tråkig insident, en man med en hund dök upp, s och den andra hunden är inte bästa vänner direkt, s råkade springa dit (men något bråk blev det inte) och den andra hundens husse flyger bokstavligt talat på s, in i buskarna, och slår stackars s. Sen skriker han riktigt fula ord när han går därifrån. =(

Om nu hundarna hade börjat bråka hade de absolut funnits bättre alternativ än att bråtta ner honom och slå honom. Men nu bråkade de inte och han står och matar slag på en stackars hund som inte förstår bättre. Äh fy jävla människa!!

Men nu sitter jag här. Tagit en dusch och ska väl hoppa i säng. Hade tänkt mig en härlig sovmorgon imorgon men så blev det inte, ska fixa mina naglar 09.00 imorgon bitti. Ändrade tiden så att jag och jessica inte behöver springa genom IKEA på onsdag.

Kom och tänka på en sak förut, den där underbara skrubben jag fick på jobbet innehåller ju havssalt, så det måste ju vara riktigt bra för mina exem? Hooppas så. Sen provade jag en annan sak och hoppas på resultat, jag säger bara, vad gör man inte för att få bukt på problemen =P

Ne natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback