1 gång i månaden.

Det inträffar en gång i månaden, jag har ingen kontroll över det över huvudtaget, det spelar ingen roll hur mycket positivt man än tänker, det spelar ingen roll hur mycket man försöker, det går inte att rå för. Och varje gång funderar man på varför man känner som man gör, men så förstår man, PMS!

Varje gång man förstår att det bara är det så känner man ett lugn, det är inte så farligt som man känner att det är, man behöver inte vara i mörkret i all evighet som det känns just då, det går över om ett par dagar. =)

men dessa dagar är ett rent helvete, när det inte spelar någon roll vad man gör, folk kan vara hur trevliga som helst och man känner iaf att man bara vill gråta, eller gå och döö.

Men det finns hjälp att få och det ska jag se till att få oxå. =) För såhär går det ju inte att ha det 1 gång i månaden.
Men tills dess så hoppas jag att mina nära och kära, mina vänner och familj står ut. <3

Ta mig inte på fullaste allvar, finns där bara!

På em var de fika hos emma, hela högen var där =) Ikväll blev de måndagsmys hos johanna med emelie och jessica. Sedan blev de lite wii spelande med la familia och Adam. Riktigt roligt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback