gnäll...

Känner mig allmänt gnällig, men tycker jag får vara det :P
Gjort något konstigt med armen, så fort jag sträcker ut den så gör de ont,
och min höftled knasar sig lite. Och till råga på allt så är min andning inte riktigt
som den ska, men så är de när jag blir förkyld. Får se hur natten blir, visar det sig
inte vara någon förbättring så blir det till att ringa lövåsen imorgon bitti, och får jag
en tid tänker jag fråga läkaren om ett par slags tabletter som kan hjälpa en att sluta
röka. Det slog mig förut att jag rökt i 9 år snart, skrämmande =(

Som astmatiker så får man ju in luft men inte ut den och eftersom man hela tiden
anstränger sig så får man ont i bröstet. Men astmasprayen hjälper inte i detta läge. =(
Men akuten känns inte som att det är ett alternativ ännu iaf.

Ja annars har inte mkt hänt under dagen. Emelie och mikis var här en sväng förut =)
Jag var inte särskilt vacker. Haha. sjuk och jävlig. Men men.

Imorgon blir de väl till att försöka plugga, och så blir de bio till kvällen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback