plugghäst.

Jaha då har även denna dag snart passerat då. Började dagen med att kliva upp runt kvart i 7, stressade i mig frukost och traskade bort till tandläkaren, eller ska vi säga pulsade fram i snöovädret :P Kom dit... Möter tandsköterskan som meddelar att tandläkaren sitter fast i tågtrafiken i flen. Vill du vänta en stund eller få en ny tid på en gång? Hmm. Jag kan vänta en stund... När jag ändå tagit mig hit menar jag. Satt väl där en kvart sen sa hon att hon precis hade pratat med honom igen, han satt fortfarande kvar där så jag fick en ny tid och en påse med lite tandkräm, tandborste, plackers som plåster på såren. =)

Vandrade hem igen, tog mig en kopp te och gick ut med hundarna. Sen traskade jag ner till bibblan och mötte fia. Tog en kaffe och pluggade lite. Sen for hon iväg på lektion och jag satte musik i öronen och fortsatte pluggandet. Efter en timme kom fia igen. Pluggande en liten stund sen tog vi lunchbreak. Tillbaka till bibblan och satt där till halv 4.

Så knata vi hemåt. Hemma blev de lite käk och sen satte jag mig med böckerna igen, men konsentrationen var inte på topp, så har väl läst lite då och då under kvällen men inga långa sådana. Men ska inte gnälla över de eftersom jag fått mer gjort idag än vad jag fått på jag vet inte hur länge, så de ska bli en vana för mig, de dagar jag inte har skolan ska jag ner till bibblan och sätta mig.

Hämtade agge på hennes träning, hämtade mamma på jobbet, kollat på andra avenyn och så kom mikis förbi en stund.

Men nu ska de sovas. upp klockan 6 imorgon bitti. Åker till skolan runt halv 8 och kommer väl inte hem förnst 7 imorgon kväll eller nått. En lång dag. Så natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback