sjuk.

Ja vaknade upp med feber imorse =(
Åkte med mamma och lämnade ariel på dagis sen ut med ziza i skogen en sväng.
Sen la jag mig i sängen, tur att man har tv:n här inne nu. Haha
Efter några timmar kände jag mig bättre och tyckte att jag orkade med lite te hos Johanna.
Men efter 3 meter kände jag att kroppen inte alls riktigt var så okej som jag trodde.
Men traskade dit iaf, skönt att få höra andras tankar och att andra faktiskt tänker som jag.

Sen hem, mest legat i sängen. Kollat på andra avenyn och sådär.
Nu är de snart dags att sova känner jag. Blir ingen skola imorn, men iaf.

Har ändå vart skönt på nå sätt att man har haft feber idag, man har liksom inte tänkt så mkt.
All energi går åt till att bli frisk.

Jo föresten, mamma kom in och ropade förut "helvete vilken låga" Tittade bort mot en lägenhet och där stod lågorna ut genom fönstret så det hette duga. Usch. Tur att ingen kom till skada vad det verkade som, läste om det på katrineholmskuriren sen.

ne, allt för mig. morsgoodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback