tisdag

Vaknade vid 7 imorse, pigg o gla, men tyckte inte att de var lämpligt att gå upp för dagen då så la mig i sängen en sväng och somnade såklart, vaknade ett x antal gånger, men ögonen orkade bara inte hålla sig uppe. Att jag aldrig lär mig, man ska inte lägga sig igen när man är pigg då blir man ist dödstrött. suck.

Gick upp runt halv 11, ut med ziza, käkade frulle, sen ville johanna att jag skulle käka lunch med henne med hon fick äta själv, men jag höll henne sällskap med en kopp kaffe iaf =) Sen hem och pluggade.

Ut på promenad med johanna, lukas och hundarna. Ska försöka bli en tradition på tisdagar. :P Ja sen har jag väl i stort sätt haft ögonen i böckerna hela kvällen, hunnit med lite mat, en dusch och lite räkor på kvällskvisten.

Men nu ligger jag här i min underbara säng igen. ska läsa lite till sen sova. Ska ju vara hos tandläkaren 07.30 imorgon, usch vilken dum tid att ta när man är ledig. Men men, då hinner jag hem efter de, gå ut med hundarna och sen ner på bibblan och sätta mig och plugga.

Ja min oro är sällan obefogad. Fick mig ett samtal förut, tur att det gått bra ändå. Kunde ju gått riktigt illa :( Ne fy vill inte ens tänka tanken.

Nehe, läsa var de. sova sen. natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback