lite allt i allo.

Jag är dålig, for aldrig iväg till Etuna igår. =( Men men. Gick till fian och tog en kaffe på em, sen pluggades lite. Sen iväg till tåget som skulle gå 16.58, blev 17.14, klev på tåget, åkte 2 meter sen tvärdog tåget. Blev sittandes i tåget 1 timme, sen insåg de att de inte kunde få igång det = INSTÄLLT! Men så var de två små tjejer på tåget, kan inte alls vart gamla, som babblade för fullt med mig, så bad den ena tjejen mig att visa dem vart de skulle om de blev inställt. Så pratade jag med pappa om att jag skulle ta bilen ist och den ena tjejen blev jätte ledsen. =( Kramade om henne och bad en annan tjej hjälpa dem. Så jag hoppas verkligen att det gick bra för dem, kan inte vara lätt, är ju t.o.m så att en annan blir nervös på tågena och så sitter de och åker själva. traskade hem till mor och hämtade bilen, men det var inga glada miner p.g.a vädret. Men det var inga problem alls.

Väl i Norrköping, 2 timmar senare än beräknat så var jag tvungen att få i mig lite mat. Sen blev de myskväll med grabbarna, Casper satt och spelade PS3 star wars och jag och Hugo tittade på, Hugo babblade på hela tiden i vanlig ordning. :P

-Emma önskar du dig något mer djur? frågade Hugo.
-Ja, det gör jag väl.
-Då, då, då, då ska jag köpa en mamma hund, en mamma katt, en pappa katt, en pappa hund, en bebis katt och en bebis hund.
-Åh vad snällt Hugo!
=) Haha. riktigt zoo hemma hos mig med andra ord.

En annan rolig konversation eller ska jag kalla de förklaring på hur medicin ska tas.
-Alltså (som varje mening börjar med) den där äckliga hostmedicinen, den måste man alltså ta något att dricka efter. Det måste vara coca cola eller Fanta. Mjölk då mår man dåligt.
-Gör man?
-Ja, jag tror det!

Casper satt och höll Hugo i handen, så sa jag "vad gullig du är mot din lillebror" då kramade han om Hugo och sa "Jag jag tycker om honom" En liten tår i mosters öga =)

De är ju bara för söta de små liven. Fick väl dem i säng runt 21.40, inte för att de somnade då men iaf. :P Så kom pappa och A hem vid 23.00 typ. Så såg pappa sin chans att låta mig hämta brorsan och hans kompisar från krogen så, så blev de. Men blev inte så sent som 04.00 denna gång, utan 02.30 :P Men vafan nu var jag ju helt inne i filmen, ville verkligen se klart den. Men men. Får ta o fixa den. En sommar med Göran eller vad den nu heter :P

Väl hemma hade jag lite svårt att sova. Men runt 4 somnade jag iaf. Och så var de dags att kliva upp 07.00 och bege sig till K-holm. När Casper vaknade var han lite sur på att han hade velat sova hos mig, men annmari försökte med att hon hade försökt väckt honom, men de gick han inte på alls. Haha.

Fick en förfrågan om att hänga med på kryssning om 2 veckor, vore kul, riktigt komiskt. Haha. Men känner inte personen särskilt väl så inte vill jag åka själv, men kanske någon frivillig är på? ;) isf vore det riktigt roligt.

Annars, kändes för jäva bra. Jag vet vart jag har mig själv iaf. Och det kändes riktigt skönt.

Nehe, ut i snöyran med hundarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback