fredag

Jaha, då börjar denna dag lida mot sitt slut. Ska ta och lägga mig o titta lite på tv innan de är dags att sova.

Det är så att jag fick en ide förut, om att kanske ha lite knytis här på nyår, pratar lite med mor om det och det låter inte helt omöjligt. Jag undrar då vilka som kan vara intresserade av det isf?

Igår beställde jag lite fina saker till mitt hem, nu är jag så sugen på att flytta tillbaka till min lya, har en del planer om att måla om lite och så. Kommer nog bli riktigt fint. Och i dec ska jag och jessica till ikea så då blir det lite mer handling av saker. Längtar!

ne natti natti mina vänner. =)

Kommentarer
Postat av: Jessi

du, det där med ikea.. funderar på om du inte ska låna pengar av mig den 15:e redan. eller om vi åker på helgen därefter istället.. så vi slipper den värsta julruschen den 22:a.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback