fullt ös.

En fullspäckad dag... Upp klockan 06.15 för att skjutsa mamma till jobbet, tanken var att jag skulle åka till etuna men vågade inte riktigt bege mig dit p.g.a. det kommande ovädret. Sen klockan 11.30 hämtade jag mamma igen, skjutsade ner henne på stan och så hem, slängde i mig lite mat och vidare på massage.

Lite skönare denna gång, men fortfarande ont. Blå är jag dessutom, faktiskt värre än sist. hehe Men men, bokade in mig om 3 veckor igen.

Sen hem, så kom jessica in på en mellanlandning när hon cyklade från jobbet, såg ut som ett snömonster, men jag skulle ju snart iväg igen. Bort till JOhanna och fikade lite och busade lite med lukas. =)
Vidare till jessica och hjälpte henne med lite flyttrensning.

Så hem igen, bort till statt och inhandlade en varsin biljett till erik hassle åt mamma och mig. Någon mer som ska dit föresten? vore ju trevligt om man var några stycken =) Ja sen vidare bort till netto och handlade, in på team sportia och handlade en pilatesbolll. Bort till konsum eftersom de inte hade jäst på netto och så hem.

Väl hemma satte jag igång med bakning, saffransbullar och kolakakor =) Typ precis klar med det. Har hunnit med lite träning på min nya pilatesboll, inte de lättaste vill jag lova. Kommer nog kännas i varenda muskel imorgon.

Ja, på dagen fick jag först ett samtal från hemtjänsten om jobb 7.15 - 12.00 imorgon, tog det. 5 min senare ringde de från andra jobbet och behövde ha in någon 17-21 imorgon så tog det oxå. Det var min lediga dag =P Pengar pengar pengar.

ne, dags att varva ner kanske och försöka sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback