tröttast

dööötrötttt!

Jobbat delad tur idag som sagt, i hemtjänsten. Gått bra, men jag har ännu en bra orsak till att jag tackade nej till tjänsten, magen börjar krångla igen, precis uppsvälld =(

Var hos en tant idag, nog för att typ alla skulle kunna bli fotomodeller enligt henne men hon är så rar, man får hela tiden höra hur vacker och rar man är. Så frågade hon om jag hade sällskap och mitt svar blev ju givetvis nej, då sa hon "men herre  gud, jag förstår inte alls hur killarna kan gå förbi dig, en sån vacker tjej" Haha. Och så skulle hon drömma om mig inatt.

Skrev även ett mejl till zixtens nya ägare, de har tydligen separerat men han bor hos karln. Han skrev att jag gärna får komma och hälsa på honom, vilket jag mycket gärna skulle vilja, så om någon vän anmäler sig frivilligt som sällskap så skulle jag bli JÄÄÄÄÄTTE GLAD! =)

Ne, criminal minds, ut med hundarna och sen är de godnatt för min del. Jobb 7.15 - 15.00 17.00-21.00


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan följa med! :)

Postat av: Emma.e

Tack Johanna. Då tycker jag att vi tar o planerar någon dag som kan funka =)

2010-11-19 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback