underbar föreläsning

Ja undrar vart mitt huvud har tagit vägen =P Igår när jag var påväg till bilen och pratade med jessi i telefon så pratade vi om det fanns dragkrok på bilen och tänkte för mig själv "Ja de får jag kolla när jag kommer hem, för jag minns inte i huvudet" Och när jag skulle lägga mig och kolla på tv kollade jag på tv dosan på nattduksbordet och började leta på andra sidan sängen efter dem men hade ju precis tittat på den.
Och idag var jag utanför konsum, skulle cykla till jobbet, tar cykeln och ska dra iväg, men de gick inte alls, försökte igen men kom sedan på att det kan vara en fördel om man låser upp cykeln kanske.
Smart tjej!

Idag har jag varit hos fian på en kaffe. Sen iväg och jobba 17-21. Vi var på föreläsning på safiren, pär Johansson som har glada hudik teatern, helt underbar föreläsning. Säger bara att ni som inte var på den missade något helt klart!

Men nu är de sängen för min del, jobb i hemtjänsten imorn 07.15 - 16.00

Ska oxå tala om att jag har beslutat mjig för att ha något hemma på nyår, de som är intresserade får helt enkelt höra av sig och gärna lite innan.

Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback