dags att sova kanske?

Men jag har sån energi och det har jag haft hela dagen...

Har känt mig på sprudlande humör idag. Har kommit på mig själv med att cykla eller gå runt och le =) Men det är väl för härligt när man har sånna dagar, trotts de tråkiga gråa tråkiga vädret...
Kände mig lite som pippilångstrump med 2 flätor i håret och åkte runt och fnissade till en del i den berättelsen jag verkligen tycker om när prussiluskan är där och ska försöka få in henne på ett barnhem.
Och pippi säger: Jag är ett barn och det här är mitt hem, alltså är det är det ett barnhem. Hihi

Ja jobb i hemtjänsten på em. Mina arbetskamrater förstod mitt val. Skönt det =)
Efter jobbet blev de en kaffe hos fian sen iväg och tränade core. Är så glad över att jag tog mig i kragen och gjorde något jag verkligen har känt varit jätte jobbigt, att träna själv. Men nu har jag övervunnit den rädslan! =)

Sen har jag fixat och donat en massa hemma. Nu ska jag ta och sova. Försöka ta mig upp skapligt imorgon.

Ett mord i katrineholm idag... En notis i tidningen om att en hund brann inne i helgen när en lägenhet brann och ägarna inte var hemma och mamma berättade om en 7 årig flicka som ramla av hästen och hästen sprang rakt över henne igår, hon dog idag. =( Får en verkligen att tänka på vad man har och att man ska vara rädd om dem man älskar och bryr sig om.

Ne, natti natti mina vänner. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback